Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-12, 11:10   #60
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor dumt er det å ikke være gift?

Jeg får angst av slike tråder.
Selv har jeg bodd med mannen i 11 år nå, vi har tre barn sammen. Vi har ikke kontrakter, ikke på noe.
Han vil gifte seg, jeg vil ikke. Rett og slett fordi jeg ikke er så lykkelig akkurat nå, men jobber hver dag med å få det til. Jeg elsket han jo høyt en gang, og man kan jo finne tilbake, ikke sant?!

Jeg står som medlåner/eier på alle papirer i banken (hus, bil osv.), men mannen som har faste trekk på gjelden. Vi har ikke så mye gjeld, men mye verdier. Mannen sier hele tiden at han aldri ville latt meg stå på barbakke, vi deler absolutt på alt i dag og skal dele alt om vi går fra hverandre. Jeg har stolt blindt på det. Ser at det er naivt. Om jeg ikke har krav på noe og han blir "sur" ved et brudd, kan han da ta alt? Har jeg skjønt rett? :angst:

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat