Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-21, 23:41   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.228
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått fartsbot

Offisielt har jeg fått to, men det egentlige tallet er tre. Min aller første bot fikk jeg nemlig da jeg kjørte en jeg var sammen med sin bil, og ble tatt av en fotoboks. Så da kom jo boten til ham.

Den neste fikk jeg i fartskontroll. Hadde en skikkelig dårlig dag, og må ha sett veldig trist ut for politibetjenten beklaget veldig at han måtte gi meg bot. Men jeg skulle slippe å få bot for å ikke ha førerkortet med meg. Det var en snodig opplevelse.
Dette var før prikkesystemet ble innført.

Den siste fikk jeg i fjor, og det er den jeg skammer meg mest over. Men den var velfortjent, og fikk meg til å skjerpe meg veldig så det var egentlig bra at det skjedde.

Jeg skammer meg egentlig ikke over de to første for det var snakk om 60 i 50- sone, og det var bare fordi jeg ikke fulgte helt med på speedometeret.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat