Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-16, 12:56   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin høstjakke/-kåpe

Jeg så nettopp en FANTASTISK en hos Desigual som jeg sikler veldig på...den heter Marina. Jeg så den i butikk i Sverige, vet ikke hvor den er å få i Norge. Skjønner ikke helt at jeg klarte å gå fra den, egentlig, den var så fin

Men har sett andre variasjoner over samme/lignende fasong/tema fra Desigual i norske nettbutikker hvertfall.



Eller denne som heter Sadabell


Jeg har nettopp slitt ut denne fra Desigual (eller en som ligner veldig) og må derfor ha ny, den er litt i samme gata:



Typen stoff varierer litt mellom dem tror jeg, men den første var hvertfall tykk nok til at jeg tenkte høst uten videre, og den siste har jeg jo brukt høst i mange år.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat