Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 16:05   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å lære av mammabloggerne?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men det har vel blitt ganske vanlig å kalle en del ulike typer blogger som mammablogger... på samme måte som man her inne omtaler en del blogger som "happymuffinblogger".

Ja, det er det vel heller ingen som nekter på?

Jeg har bare skummet artikkelen som du har linket til, og hun har rett i alt hun sier, men det er jo ikke noe som er spesielt for mammablogger. Det kjennetegner gode blogger i alle sjangre.

Jeg har heller ikke lest bloggen hennes, men om hun skriver like mye om film, litteratur, feminisme og politikk som om barn så skjønner jeg ikke behovet hennes for å fremstille egen blogg som en "mammablogg".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat