Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 13:59   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.545
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe å lære av mammabloggerne?

Mitt liv som mamma inkluderre å dyrke grønnsaker med guttungen (vel, mer for meg enn ham, muligens?) men det er da ikke en grønnsaksblogg? det inkludererå strikke til ungene (for et meste, noe til meg og gaver også) men er ikke en ren håndarbeidsblogg. Det inkluderer fortelling om fødsel, oppdateriner på svangerskap, tanker om barnehagestart, og ungenes (og min) hverdag. Om matpakker og lunsj. Om innredning av barnerom. Alt dette er en del av mitt liv som mamma, men min blogg er ingen rosa happymuffin-blogg akkurat, men er på sett og vis mammablogg liekvel. I minst like stor grad som rosa happymuffin i alle fall, for DET er vel nesten mer kakeblogg, mitt liv osm mamma har mange sider. Og det har bloggen ogs.

(Som når jeg tenker meg om, muligens fortsatt er rosa etter at den egentlig bare skulle være det en kort tid etter UL viste at babyen i magen var jente. den babyen som er 11 mnd gammel nå ja. Vel, jeg gjorde den lilla, men det er vel på tide med litt designupdate snart.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat