Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 11:33   #5
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å lære av mammabloggerne?

Men er ikke en mammablogger en som blogger om det å være mamma da? Lager weblogg om mammarollen og alt rundt det?

Om jeg blogger om litteratur så er jeg vel en litteraturblogger, alt jeg gjør er jo ikke i form av at jeg er mamma? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig og trodde jeg visste forskjellen.

Har man alt mulig forskjellig nærmer det seg vel mer dagbok, dagslogg, har man kun om hus og interiør er det interiørblogg osv. Ser at kategorien hverdagliv også er en bloggform. Men mammablogg ser jeg på ganske snevert egentlig, i mitt hode.

Ikke meningen å kuppe tråden altså , fine tips i linken om hvordan man skal bli en blogger med mange followers.


Sist redigert av emm : 17-01-12 kl 11:40.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat