Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 12:03   #99
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jeg synes uttalelsen er ille - og om det har skjedd i "beste sendetid" uten at noen har reagert, så synes jeg det har vært merksnodig og trist. Jeg tviler ikke et sekund på at han angrer. At han sa moccamann i all offentlighet, mener jeg - om han har lært noe, tviler jeg vel egentlig litt på - sånn utenom litt folkeskikk, kanskje.

At det handler om "by og land" tror jeg ikke - det handler om lite gjennomtenkte holdninger/meninger - som eksisterer vel så mye i byen som på landet.

Likevel: Å ta igjen "Med samme mynt" er ikke helt greit det heller. Jeg skjønner godt at Terje følte behov for å gjøre noe - og jeg synes ikke øl i champagneglass var så grusomt, men likevel: all hetsen blir litt for mye.

Jeg hater sangen . ungene mine elsker den og kan den på rams...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat