Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 11:21   #83
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Om det er slik at han i Madcon har uttalt rasistiske ting selv så er jo det like ille. Men å si det på en scene i det du mottar en pris av folket, og hele landet kikker på. Vel, det gir det hele en ekstra piff syns jeg. Det blir som et statement som viser den egentlige ståa i landet vårt når det kommer til tankegang. Jeg tviler på at Plumbo er alene om å syns det er greit med slike utsagn, i alle fall i følge Facebook.... Blir litt trist av å oppdage mine facebookvenners sanne ansikt av og til jeg....

95 % av kommentarene på FB-siden til lokalavisa støtter Plumbo. Kommentarene går på at Madcon er like ille og dessuten er de hårsåre og tror de er bedre enn andre. Dessuten var det bare en uskyldig spøk og alle må tåle en spøk.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat