Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 20:47   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

....den vestlige verden får flere og flere karriærekvinner som venter til de når geriatrisk kjønnsmodning før de DESPERAT vil ha barn :more_like_it:

Resten av verden produserer barn på høygir.

Etisk forkastelig etter mitt syn.

var det en kommentar til det du siterte meg på? I såtilfelle må du forklare, jeg er tydligvis for . Barn som skal adoptere bort tilfredsstille litt flere krav enn at de bare er foreldreløse, og ikke minst stilles det krav til selve adopsjonsprosessen og lovverket i landet barne skal adoptere fra. Ergo er det summa summarum til en hver tid færre barn som kan adopteres bort enn det det er foreldre som ønsker barn. Derav ventetider på opp til fem år.
Hva har det med alderen på de som ønsker barn å gjøre?

Kanskje også sette deg inn lovverket litt sånn at du får med deg at det faktisk finnes aldersgrenser mht adopsjon.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat