Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 16:08   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

[quote=Intrigue;2144978]

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Verden er IKKE full av barn som allerde er født og venter på nye foreldre. Verden er full av foreldre som venter onventer og venter i årevis på å få barn .

I utgangspunktet er det barna som har rett til foreldre, ikke omvendt

Det vet jeg selvfølgelig veldig godt. Poenget mitt var ikke å fortelle hvem adpsjon er ment å være for, men å rette din feilaktige påstand om at det står barn i kø for å få foreldre. Det gjør det ikke. Det står foreldre i kø for å få barn. Og for mange er ikke adopsjon et alterantivt, og det trenger ikke ha sammenheng med hva de ønsker eller ikke.

Men som sagt, jeg er delt i forhold til surogati likevel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat