Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 18:47   #115
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror det er umulig å trekke noen konklusjoner utfra noen enkeltdager, hverken på om kollektivsystemet har bestått testen eller hvor stor forbedringen på luften har vært.

Jeg hørte en dame på radioen uttale seg temmelig skråsikkert om at det var dieselforbudet som var grunnen til at vi hadde halvert luftforurensing i Oslo i dag. Det var litt været også, men mest bilene. Jeg synes hun virka litt vel sikker i sin sak.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det har vært varslet at det kunne komme dieselforbud, men ikke hvor og for hvem. Det kom definitivt som en overraskelse for meg at det gjaldt på Tryvann og i Sørkedalen, liksom.

Det hadde vært mye enklere å etterleve hvis det gjaldt der det faktisk er et kollektivt alternativ.

Mener du at kollektivt ikke er et alternativ fra Tryvann eller Sørkedalen? I så fall til/fra hvor?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat