Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 18:18   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Dette vil gjelde kun få dager i året. Når det gjelder jobb for de som ikke er innen "liv-og-helse-bransjen" eller barn og voksnes fritidsaktiviteter, ville jeg da tenke at enten går/sykler, kjører man kollektivt eller med elbil, eller så tar man hjemmekontor eller dropper trening eller hva det nå er disse dagene. Dette er forurensning folk dør av!

Hva er det som skal til for at folk skal få hodet opp av sanden og skjønne at miljøbevissthet handler om mer en å sortere søppel og kjøpe elbil som bil nr. 2 etter SUVen. Ja, det kan gjøre at man ikke kan gjøre akkurat hva man vil når man vil, eller gi tapt fortjeneste. So what?

Personlig prøver jeg å ikke føle meg truffet av dette, som har én bil som står i garasjen 4 av 5 arbeidsdager til tross for at jeg jobber 25 km unna et sted det er nærmere 1,5 t pendletid til. Men lett er det ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat