Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:51   #55
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det syntes jeg var et godt råd.

Vi er noen av dem som serverer pannekaker av og til når de små har med venner hjem. Både fordi ungene liker det, og fordi ungene våre gjenre får være med å velge middag når de skal ha besøk med hjem.
Jeg har sittet og tenkt litt på hvordan jeg hadde reagert hvis en mamma hadde ringt og klaget over middagsvalget vårt, og kom frem til at jeg antakeligvis hadde blitt skikkelig grinete.
Du sier du driter i om folk ler av deg for at du vil servere sønnen din sunn mat. Jeg hadde nok heller ikke bekymret meg så veldig for hvordan folk hadde tenkt om meg, men heller vært bekymret for hvordan sønnen din vil bli inkludert/behandlet dersom du velger å kritisere folk for deres matvalg. Hos meg hadde jeg helt sikkert valgt å invitere andre barn hjem enn de som jeg oppfattet hadde brysomme og mathysteriske foreldre.

Men det er jo ikke sånn at jeg er brysom, jeg har jo ikke sagt ifra til noen som helst? Bare trenger å ha litt utløp for det, nettopp fordi det er vanskelig.

Det er jo litt sånn om sønnen min hadde vært hos noen som bannet mye, lot barna se på 11-års grense når de bare er 6år osv, så burde man jo si ifra? Vet at det ikke kan sammenlignes helt, men for meg så kan det jo egentlig det.

Nip er ikke aktiv