Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 11:23   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kate Moss er også grå.

Sitat:

Now, we're all for children and 20-somethings running with this trend, and love its originality. But we're wondering if it's appropriate for Moss, who recently celebrated her 36th birthday? If you already have a natural few grays, are you too old to wear this style?

Nettopp.

Jeg kommer til å fortsette å farge håret til jeg er over 50, tror jeg. Men det er mulig at jeg prøver å stripe det etter hvert i stedet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 27-10-14 kl 12:58.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat