Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-15, 13:29   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man i en konfirmasjon?

Jeg vil la henne velge selv, altså, MEN jeg synes jo det skal tas et standpunkt ut fra et religiøst syn og ikke fordi "alle andre gjør det jo", det er det jeg mener. Synes ikke det er så lett. Men om hun vil gjøre det bare fordi alle andre gjør det og helt uten noe religiøst standpunkt så får jeg vel la henne gjøre det allikevel. Men jeg vil nok anbefale henne å ikke gjøre det om hun ikke har noen større tanker med det, men la henne selv ta den endelige avgjørelsen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat