Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 14:28   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av terrorister som gjør nazihilsen

Jeg vet ikke. Jeg tror det er HELT feil og misvisende å la oss lulle inn i en hyggelig forestilling om en mislykka og oppbanket og skamklippet dust. Jeg så bildet nå og det er uhyggelig. Jeg syns det er riktig at det er uhyggelig. Dette er ikke en liten fjott som i villelse røsket med seg et våpen og la ut på et mislykket tokt, det var en overbevist nynazist som nå åpenbart ikke angrer noen ting. Å se bildet hamrer inn det uhyggelige og veldig skremmende med det enda mer. Kanskje ikke nødvendig å vise bildet, kanskje å beskrive det holder - det er litt som med bilder fra krigssoner - MÅ vi se bilder av blodige lik for at vi skal skjønne at det er ille greier?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat