Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-19, 14:07   #107
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcasttipstråd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, da venter jeg. Vi venter til vi har tid til å se serien i en jafs.

Akkurat denne serien synes jeg det er godt å la det gå en dag eller to mellom episodene. Både fordi jeg vil høre podcasten først, men også fordi den er ganske heavy. Det er mye detaljer og dystert. Jeg liker å reflektere over hva som skjedde og hva det betydde før jeg tar neste episode. (Nå er jeg nok hakket over gjennomsnittlig engasjert i tema.)


For å lære mer om uran og hva radioaktivitet kan brukes til kan jeg anbefale en dokumentar i to deler som heter Uranium Twisting the Dragons tail.


(Kilde: youtube.com)

Her er de på besøk i Tsjernobyl i episode 2.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat