Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-20, 18:08   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en fin pepperkvern?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå vet jeg ikke hva du mener med "mye", men vi greier oss veldig godt med manuell. Men det kommer veldig an på kverna. De vi har fra IKEA har vi hatt i rundt 15 år, og de er kjempegode. Vi kjøpte de samme til jobben, og de ble slakke i kverna ganske fort. Sånn syns jeg det er med ganske mange. Det er derfor jeg spør om erfaringer her, jeg vil ha en som er veldig god og som holder lenge. Hvis ikke så får den fra IKEA bare bli med på spisebordet fremdeles.

Vi bruker den ved hvert middagsmåltid og i så godt som alle middagsretter. Jeg har alltid syns at de elektriske har vært litt komiske.

Mye og mye, men jeg syntes tidligere, før jeg hadde elektrisk, at det var litt «tungt» å kverne manuelt. Fikk faktisk litt vondt i hendene. Elektrisk får bare være komisk, men jeg synes det er praktisk. Setter den aldri på bordet, da. Kun fordi jeg aldri har kommet på det. Jeg bruker vel såpass med pepper i maten at ingen ennå har etterspurt mer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat