Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-20, 17:56   #36
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en fin pepperkvern?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har salt- og pepperkvern fra IKEA. De er faktisk supergode, og vi har hatt dem i mange år. Men de er ikke spesielt pene, og siden vi bruker dem i matlagingen også, må de ofte vaskes over.

På bordet har jeg et saltkar, og lurte litt på om jeg skulle hatt en pepperkvern kun til det også. Har du en skikkelig fin en, som funker? Hvilken er det?

Jeg fant selvsagt denne NYDELIGE saken i støpejern, men selv jeg ser at den er helt koko ubrukelig i hverdagen. Man heller ønsket mengde pepperkorn oppi, og knør det sammen som i en slags morter. Men se så peeeeeeeeen!

Jeg kan forsikre deg om at den er både pen og velfungerende og holdbar. Jeg har en her og en i nordhuset og aner ikke hva jeg skulle gjort uten. Mine er fra ca 2000. Kjøpt på Jernia og litt annen topp en den du lenker til.

Hva mener du med at den er ubrukelig i hverdagen?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat