Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 12:08   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig. Stå opp kl. 6 i ferien for å slåss om en solstol med en svensk husmor, bare for å ligge som sild i tønne ved bassenget resten av dagen hvis man vinner. Nei takk.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

For meg personlig har AI ingenting med avslapping å gjøre. Vi har hatt et ekstremt tøft år og trenger sårt å hvile på ferie, men jeg (og vi) hviler best når vi tusler rundt og opplever i vårt tempo. Solsenger ved basseng, skandinaver på alle kanter og kø i matsaler forsterker mitt stress. Det er ikke slike ferier jeg trenger.

Enig, dyrt var det også. Gjør det ikke igjen, selv om det er den ferien ungene snakker mest om og nok hadde valgt igjen og igjen om de fikk velge selv.
I sommer drar vi til Berlin i 11 dager. DET blir noe annet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat