Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 09:44   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det første som slo meg; kjøp deg et par fine sko med litt hæl. Er masse fint i butikkane no. Eventuelt et par støvlettar. Du er forholdsvis lita, og med hæl på skoen vil du bli høgare og få en rakare profil.

Kva med skjørt? Kan det vere aktuelt som alternativ til bukser? Det finns mykje trekvart lange haustbukser i butikkane no, det kan også vere noko for deg.

Eg syns ikkje olabuksene dine skal ha rette bein. Det er ikkje slik at vi som ikkje er så tynne skal ha rette bein. Kjøp heller et par med lett bootcut som sitte forholdsvis godt over lår. Med ei slik bukse kjem du deg langt. For eksempel er det kjempeflott med olabukse, skjorte, innsvinga dressjakke og sko med hæl!

Et anna tips er å holde seg unna høghalsa og rundringa gensera Velg toppar og gensera med v-ringing som gir deg meir hals og et slankare uttrykk. (Har tolka deg til at du vilkle deg slankare, håper eg ikkje trakke på nokre tær...)

Dette var det eg kom på i farta!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat