Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-21, 11:37   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boka som formet deg - leseprosjekt 2021

Jeg leste enormt mye som barn, men jeg tror første gang jeg opplevde at en bok var mer enn en spennende eller fin fortelling, men at tonen og språket var annerledes og virket inn på hvordan boka "fungerte" tror jeg var "Vår afrikanske eksplosjon" av Jon Michelet. En politisk thriller for barn, faktisk.

Etter den har jeg vært ekstremt fascinert av litteratur der rytmen og språket former opplevelsen like mye som selve innholdet. Hvordan Confederacy of Dunces til tider er ekstremt strevsom å lese fordi hovedpersonen er så strevsom. Hvordan språket i Fuglane tripper avgårde som nettopp fugler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat