Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 10:01   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalg i jeans?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Har du sjekket boozt.com?

Niks. Jeg er av en eller annen grunn litt redd utenlandske nettsider, vet ikke helt hvorfor, det er nok delvis ubegrunnet. Det bare virker litt stress og skummelt. Tror det kommer av at jeg alltid har mislikt å handle klær på nettet, de passer uansett ikke i 95% av tilfellene. Så må ting pakkes inn og returneres. Jeg synes at å hente, pakke og sende er et styr. Har ei venninne som kun handler på den måten, hun synes det er deilig å slippe butikker helt. Men jeg tror hun passer flere klær enn meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat