Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-17, 23:09   #223
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det jeg kanskje mest stusser på (men for all del, det er befriende også, på sett og vis) er at de fleste her forsvarer å velge det som utvilsomt er "feil" side. Jeg får nesten assosiasjoner til debatt om pappaperm på Unge Mødre.

Som tidligere nevnt sitter jeg overhodet ikke på noen høy hest. Vi skal på minst en utenlandstur med fly i år.

Really? I tråden er det over 50 % som flyr lite eller ingenting. Det er vel bare et par stykker noe som i nærheten kan tolkes som at de ikke bryr seg what so ever.

Det er jo interessant at man tydeligvis mener at noen skal få lov til å reise. De rikeste, og dem med mest verdige grunner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat