Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 16:07   #793
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg har blitt overrasket over at det virker såpass splittet innad i AP som det er, og er veldig lite imponert over "Giske-siden", sverting av Hadija, lekkasjer fra møter i sentralstyret etc. Men jeg synes at AP har håndtert dette best av alle partiene og er helt enig i at Støre står fram som en klarere leder i etterkant. Jeg synes allikevel at det virker som om at det må gå med mye tid på å håndtere to "klaner" eller kun "Giske-siden"? Det at hvem-det-nå-var sa opp sin stilling i AP fordi det ikke gikk an for ham å kommunisere med Kjersti Stenseng? Det er sjokkerende at folk ikke kan jobbe sammen til det beste for partiet og folket. Jeg vil stemme AP, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det før jeg tror at de har ryddet opp litt bedre internt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat