Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 15:51   #792
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så tror jeg faktisk at AP har en stor velgermasse som oppriktig bryr seg om likestilling og oppriktig syns disse sakene er skrekkelige. Prosentvis (unntak overalt, selvsagt) tror jeg FrP har en større andel av folk i "psjt, skal det ikke være lov å flørte heller, nå"-leiren enn det AP har.

Dette tenkte jeg også. En stor del av FrP-velgerne bryr seg vel ikke så hardt om sånt, så lenge det er noen som jobber for færre avgifter og strengere asylpolitikk. Ellers hadde vel verken Søviknes eller Hoksrud fortsatt hatt tillit i partiet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat