Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 15:24   #788
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg blir så sint når jeg tenker på hvor dårlig flere av disse sakene er håndtert av partiledelsen. Det er veldig bra at det nå er utmeldinger og høylytte protester. Det som ikke gjør saken bedre er at FrP forsøker å snu saken til at det er "vilje til å skade partiet" og at det var underslag av partimidler ved å gi resten av partikassa til veldedige formål.

Sånn jeg forstår det så er det altså slik at Leirstein har trukket seg fra alle sentrale verv, og derfor er det ikke mer FrP kommer til å undersøke eller gjøre noe med, rundt beskyldningene mot ham. Men han er jo fremdeles politiker og medlem av partiet, burde man ikke da gjennomgå varslene og komme til noen konklusjoner uansett?
KrF er jeg nesten enda mer sjokkert over, trodde de i alle fall skjønte at de ikke kan skilte med nestekjærlighet etc og samtidig oppføre seg slik mot noen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat