Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 23:30   #91
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg har aldri ledd av Nemi før, men denne lo jeg godt av. Godt, men ingenting i forhold til hva jeg har ledd av dette:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Poenget"? Jeg tror ikke det er så mye å "forstå", akkurat, så jeg blir litt i stuss over spørsmålet. Cyan bråvåkner og brøler uforståelige ting i søvne så samboeren skvetter, og når han har begynt å roe seg ned igjen, gjør hun det enda en gang - det er ikke noe mer enn det. Jeg syntes det var morsomt.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Absolutt ikke morsomt, nei. Jeg trodde kanskje knakkwürsten viste til utstyret til mannen, altså at han la seg inntil henne mens hun sov. Ikke for at det hadde blitt noe morsommere.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Se der, ja! Jeg har begrenset erfaring med snakking i søvne, det er kanskje derfor jeg ikke har det rette blikket. (Den eneste gangen jeg har vært utsatt for den slags, var da min eks-samboer plutselig satte seg opp midt på natta og mælte: "Karsten Isachsen inn på Tinget!" Det synes jeg var morsomt. Mannen har aldri hatt noe forhold til Isachsen.)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hadde opptil flere tolkninger av både "barten", "anda" og "knakkwürsten".



Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Herregud, jeg prøver å lese historiene her høyt for mannen, men det er altså helt umulig, for jeg ler sånn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat