Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-23, 09:42   #58
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

En politiker som heller lyver og stjeler enn å ta konsekvensene av egne handlinger viser utrolig dårlig dømmekraft og manglende ryggrad. Med fare for å gjenta meg selv så tenker jeg at «jeg var redd for hva de ville tenke om jeg leverte dem tilbake» er sånn ca tidenes dårligste unnskyldning.

Jepp, men det er som dattera mi sier at menn slipper unna med mye mer enn kvinner. Så hun tror han slipper unna med dette.

Jeg har fortsatt håpet om at foten settes ned i partiledelsen der og han forsvinner. Partiet med lengst pekefinger overfor alle andre og egenutnevnt førsteplass som aller mest moralsk og etisk overlegent på alle måter møter seg sjøl i døra til glasshuset med et smell hvis de ikke gjør noe med dette. Sjefen er totalt "damaged goods".

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat