Tråd: Tinder
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-23, 08:21   #30
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tinder

Jeg møtte samboeren på Tinder for litt over 4 år siden. Jeg var der bare for å holde venninne som var ny-separert med selskap. (typ så du han der, osv). Jeg lagde meg en profil som egentlig var litt spøkefull, og litt tydelig på at jeg kanskje ikke var ute etter så mye. Og en setning om at dette var et hus der pcen sto på spisebordet, og jeg gjerne gamet.

Så fikk jeg mld fra samboeren med "Ja, hvor skal ellers pcen stå?" og vi småskravlet litt, før han foreslo kaffe. Jeg sa først takk, men nei takk, men etter en alvorsprat fra venninna mi, sa jeg "Ok, men du må komme hit, og det må skje på dagtid, pga ungene". Så han kom, drakk kaffe, jeg prøvde å skremme livskiten av han med ungene, diagnoser og fandens oldemor, han parerte med sønn med diagnose og død sønn, og nesten død selv, og jeg innså at han er ikke lettskremt.

Og det var egentlig gjort den første daten. Som besto i at vi satt i hver vår ende av sofaen og skravlet, og en klem da han dro.

I perioden etter at exkona flyttet ut møtte jeg noen der inne, som jeg hadde mer "løsaktig" forhold til, men det var akkurat det jeg trengte noen år der også. Mange idioter, men de bare droppet jeg. Ingen kjempedårlige erfaringer egentlig.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat