Tråd: Tinder
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-23, 12:34   #22
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tinder

Flaks. Gull blant gråstein finnes. Jeg har i løpet av de 11 årene som har gått siden jeg ble single truffet på fire hyggelige fyrer. Første var jeg sammen med i drøye fem år. Han var verdens snilleste, men vi var for ulike - både som personer og mht behov for fysisk nærhet. Ungene var årsaken til at jeg ble i det forholdet så lenge som jeg ble. Ungene mine var veldig glad i ham, og han var i en rettssak om sine unger som jeg ikke kunne gå midt i. Jeg har truffet en som har blitt en veldig god venn, og jeg traff en fin fyr som jeg var sammen med i et halvt år, men som jeg også var alt for ulik (han mente feks at jeg som agnostiker ville havne i helvete. ).

Og så møtte jeg han som flyttet inn hos meg i jula, for halvannet år siden på Facebook-dating. Han hadde en fin profil, var behagelig og morsom i dialogen og ute etter mer enn bare en flørt. Jeg gikk noen runder med meg selv mht at han hadde en 8-åring, og så ble det klaff da vi møttes. Vi har masse felles, blant annet jobber vi litt innenfor samme fagfelt. Vi har samme verdier og livssyn, døgnrytme og humor. Og samme behov for fysisk nærhet. Det tok meg altså nesten 10 år å møte en jeg likte godt nok til at jeg kunne tenke meg å bo sammen med ham, og 11 år å flytte sammen med noen. Jeg har ikke hatt det travelt.

På veien har jeg kysset en del frosker. Med unntak av en gedigen engangstabbe angrer jeg ikke på noen av dem. Froskelyssing kan ha en verdi det også.

Mitt eneste råd mht Tinder og dating er at man må vite hvor man er i livet, hva man ønsker seg, og være trofast mot dette. Er man ute etter et forhold må man sette kravene til dem man møter deretter. Og ikke gå på date med åpenbare frosker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat