Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-21, 14:18   #21
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Enig med Blondie og mange andre og ikke minst det du Pollyanna skriver om å ikke ha nære politiske bånd til noen. Stoltenberg er en dyktig fyr, men jeg forstår virkelig ikke at han kan være bedre kvalifisert enn Ida Wolden Bache. Jeg er ekstremt lite for at kjennskap og vennskap skal telle mer enn kvalifikasjoner og erfaring, og av og til føler jeg at det blir litt sånn i lille Norge. «Stoltenberg ferdig i NATO? Da må vi finne en annen prestisjejobb til ham».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat