Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-20, 15:45   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg alt om turkjøkken

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Ja jeg tror ikke jetboil er så god å steke pannekaker på.

Jeg har stekt pannekaker på min mange ganger jeg altså, og det fungerer helt fint. Men de blir nok litt mørkere på midten enn rundt kantene ja, men har aldri tenkt på det som et problem. Men det finnes sikkert brennere som fordeler varmen bedre utover.

Hvis jeg skulle hatt en annen enn jetboilen (i tillegg til de andre jeg har selvsagt ) så tror jeg at jeg hadde valgt Trangiakjøkken med gassbrenner. Min primus multifuel fungerer også bra (men tror den var enda dyrere enn jetboilen i innkjøp). Det jeg ikke liker med den er at den bråker så fælt at man nesten ikke kan snakke sammen når man sitter ved den, og at den har en sånn vindbeskyttelse i mykt metall som er litt upraktisk og dessuten fort blir fettete og ekkel. Kan hende andre eller nyere typer har bedre løsninger.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du har aldri opplevd ekte vennskap med en optimus 111 du. Du er bare misunnelig
Parafin har du på tanken, litt tennpasta på tube. Og den soter ikke om du behandler den med den kjærlige omtanken den fortjener.

Jeg har faktisk en Hiker 111, men den hater meg. Har vært på mang en tur med kompiser som sverget til denne som det eneste anstendige kokeapparatet, for deretter å bruke hele resten av kvelden til å sitte og mekke på den, mens vi andre har spist kald mat. Hvis jeg først skal mekke velger jeg heller en HipoLito, av ren koienostalgi. Men vil ikke anbefale den til turbruk akkurat.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-03-20 kl 15:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat