Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 17:23   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

To skumle steder jeg har kjørt:
Opp Kløfta fra Alta mot Kautokeino, der veien går langs elva i en smal, mørk dal med fjell og stein på begge sider.

På E18 til Sørlandet, der man kjører inn i en tunnel for så å komme direkte ut på ei kjempehøy bru som går rett i en tunnel igjen. Het det Brevik det kanskje? Høydeskrekken ble skikkelig utfordra på den brua, og pga tunnelene er det ingen mulighet til å stoppe og puste før jeg kjørte over, da jeg innså at brua kom .

Så det er høydeskrekken og skrekken for å bli slukt i en mørk dal som kommer fram her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat