Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 09:27   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg reiser alene: Rimelig hotell i Miami

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg ville satset på et hotell langs Ocean Drive, Art Deco distriktet. Vi har bodd på Loews og Beacon.

Bare så det er sagt.... Miami Beach var en enorm skuffelse for oss, spesielt i sommer, hele stranden var dekket med enorme mengder seaweed, stinkende og ekkel. Type "Du tror det ikke før du får se det".

Loews er veldig flott, men dyrere enn hva HI vil ha. Det ligger ikke på Ocean Drive, men på Collins ave. Collins ave med nummer opp til 2500 fungerer greit (aller helst maks 1800). Beacons husker jeg ikke hvor det ligger.

Det er heldigvis ikke als vanlig med så mye seaweed.

Fort Lauderdale langs stranden er også et veldig bra alternativ, men lenger å komme seg til flyplassen om du flyr fra Miami. Jeg skulle ikke bo ved Sawgrass, rimelig kjedelig foruten mallen. Det finnes mange andre bra malls også, men Sawgrass er sen største.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat