Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-23, 13:52   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge gir dere julekalender?

Mine er 18 og 16, og det er mulig dette er siste året med familiekalender, siden det kan være siste året to av tre barn bor hjemme. Dersom 18-åringen flytter til en annen by for å studere vil det bare være jeg, mannen og guttungen som bor hjemme, mens begge jentene bor på hybel. Jeg antar jeg fortsatt vil sørge for kalender til alle tre, men vet ikke om det blir pakkekalender eller en ferdigkjøpt. Hun som bor på hybel i år har fått sin egen pakkekalender, mens vi fire som bor hjemme kjører familiekalender som vanlig, bare at vil kjøper to pakker til hver denne gangen.

Jeg har forresten kjøpt kalender til min mor et par ganger også, men da har det vært en nostalgisk bildekalender med glitter på, kjøpt på Folkemuseets gavebutikk, noe som hun ble særdeles rørt av, siden det var akkurat slike hun hadde da hun var barn.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-12-23 kl 12:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat