Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-20, 10:22   #80
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg hadde tenkte å være mer og mer på kontoret frem mot sommeren, en dag eller to i uka, kanskje, men nå isolerer jeg meg hjemme til jeg ser hvordan smitteutviklingen blir etter forrige ukes frislipp i Oslo. Jeg har en kreftsyk far jeg ikke har sett på altfor lenge, og jeg kan ikke risikere noe. Heldigvis er jeg en del at et forskningsprosjekt der jeg skal testes litt fremover, så jeg får sjekket før jeg eventuelt drar til ham.

Det er kjipt, jeg var så glad forrige uke, da livet begynte å nærme seg et slags "normalt" igjen, det føles som å rykke tilbake til start.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat