Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 19:09   #73
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Vi har vært tilbake en uke nå, halvparten av oss. Fra neste uke skal 75% tilbake på jobb på hovedkontoret, enten fast eller i rotasjon annenhver uke. Veldig godt å være tilbake, jeg var på gid vei ned i kjelleren.

Så godt at du får komme tilbake!

Hos oss er det mer etter behov, men det koordineres slik at vi ikke blir for mange, at vi sitter med god nok avstand etc. Jeg synes det er veldig fint at vi ikke trenger definere hvorfor man har behov, nettopp fordi man skal få sitte på kontoret nå om man har helsemessig (enten fysisk eller psykisk) behov for det.

I det store og det hele synes jeg firmaet jeg jobber i har et veldig godt fokus på mentale utfordringer i denne situasjonen og hvordan man kan få hjelp, inkludert selvhjelp, til å håndtere dem. F.eks har det blitt opprettet en egen telefonlinje med mulighet for psykologhjelp til alle ansatte. Om den enkelte leder har vært god til å følge opp er det imidlertid litt vanskelig å uttale seg om; det er jo det som er noe av det vanskeligste med dette synes jeg - det er ikke like lett å ta tempen på stemningen rundt omkring.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat