Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 14:58   #70
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Hjemmekontor er hovedregel, og vil være det så lenge kollektivtransporten ikke skal belastes. De som vil får lov til å dra på jobb, forutsatt at de ikke bruker kollektivtransport i rushtiden. I praksis betyr det at de som er på jobb er de som kan bruke bena for å komme seg dit, siden vi bare har noen få parkeringsplasser tilgjengelig.

Jeg kommer til å sitte på kontoret så mye som mulig, siden jeg blir litt koko av hjemmekontor. (Men jeg kommer til å bruke det mer enn før, siden jeg endelig har en hjemmekontorløsning som er god.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat