Tråd: Baderomshjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-20, 00:35   #20
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baderomshjelp

Jeg har en følelse av at du bor i en klassisk trevilla med høyde under taket og mye listverk og kanskje fiskebensparkett fra huset var nytt? I så tilfelle skulle jeg ha valgt marmor look fliser, det er veldig klassisk og riktig for den type hus.

Alternativet er å gå for noe som bryter mot listverket, nemlig veldig minimalistisk. Retangulære hvite fliser har vært in ganske lenge, og vil nok føles litt udatert om ikke lenge tror jeg. Den grå trenden er litt nyere.

På alle interiør magasiner bruker man metrofilser lagt i fiskebensmønster eller åttekantede eller sekskantede fliser i enten marmor eller svarthvit kombinasjon.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat