Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 20:27   #20
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere disse gamle mobilene?

Jeg fikk min første mobil i 1994, 17 år gammel. Jeg fikk fordi jeg flyttet for meg selv. Kjente ingen på min alder med mobil, og husker at jeg nesten døde av skam da mobilen min ringte på bussen en gang. Jeg hadde glemt å slå den av. På bussen! Jeg fikk velfortjent en skyllebøtte av dama på seteraden ved siden av. Jeg tror jeg hadde et abbonement på 169,- per måned eller noe sånt, og det kostet 5-6 kroner i minuttet å ringe. Da jeg og mannen min flyttet sammen et par år senere var svigerfar veldig fornøyd, telefonregningene hans sank betraktelig. Det med lading var litt kinkig husker jeg, for telefonen måtte lades minst en gang om dagen, og batteriet måtte taes ut og settes i laderen. Tenk om kjæresten ringte samtidig som jeg ladet? Det ville være krise.

Skulle ønske jeg fant et bilde av den mobilen. Dessverre ga mamma den videre til noen andre da jeg kjøpte meg en ny, den hadde vært morsomt å bevare som et minne. Mener å huske at det var en Siemens.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat