Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-20, 08:15   #37
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan venne seg til lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Herlighet, de gjer masse husarbeid! Eg hadde fått med meg ein time bok i uka om eg skulle gjort det når eg gjer husarbeid.

Oi. Imponert. Her er det dagleg oppvask, matlaging og rydding av kjøkken etter oppvask. Tre-fire økter i veka med sortering av skittentøy, bretting av reint tøy. Vekentlege økter med støvtørking, vasking av overflater og bad. Støvsuging. Stell av planter. Sporadiske økter med sortering av det som framleis står i boden etter flytting og andre eingangsproskekt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat