Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-21, 20:14   #750
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva er det med folk som vil bygge ned matjord?
Hvilken del av konseptet Matjord er det de ikke forstår?
Skjønner de ikke at matjord gir mat? At matjord ikke er ledig areal men faktisk areal noen driver næring på? Og at matjord ikke er en fornybar ressurs?
At man ikke bare kan dyrke et annet sted eller flytte matjorda.
Hva faen er det med slike folk?!?!

Dont get me fucking started
I min by har noen gjøker aka gutteklubben grei kommet med det fantastiske forslaget at de sentrumsnære jordbruksområdene våre skal lages om til......
.................................................. .................................................. .....
.................................................. .................................................. .....
Trommevirvel...................................... .................................................
.................................................. .................................................. ......
FOTBALLSTADION.
Jeg har aldri vært i lenkegjeng, men tro meg, jeg stiller i kjetting for det her.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv