Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-21, 19:26   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til barnehage

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

«Fotposer» funker nok best i vogn, og ikke for en ettåring som skal krabbe/stabbe rundt utendørs i barnehagen i all slags vær. De faller lett av, og blir våte. Og jeg syns ikke de virker lette å bevege seg med. Sko er mye bedre, uansett om ikke barnet går sånn helt ennå.

Hestra votter er veldig gode ja.

Vi har noen fotposer fra Kattnakken som både sitter veldig godt på og er vanntette. Jenta mi går ikke, men vil gjerne ha på sko når hun ser de andre ungene har det. Likevel er det absolutt ikke optimalt og både krabbingen og gåing langs ting ute går bedre med fotposer. Det er jo også ikke anbefalt med sko før de kan gå ordentlig.

Jeg liker også Reima, men det er jo innmari dyrt. Jeg fant nesten ubrukt Reima-regntøy på finn.no for 200 kr. Det ser helt nytt ut, det er jo en fordel med å ha en 18-mnd toddler som bruker klær i str 6-9 mnd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat