Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-21, 00:52   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passasjer på lett motorsykkel

Jeg kan bare si at det er veldig forskjell på gutter og jenter. 17-åringen min kjører lettsykkel og hun har stadig passasjer. Er et par faste venner som sitter på. Hun liker best å kjøre alene, men har hun passasjer velger hun bestandig roligste veien med lavest fartsgrense dit de skal. Vi har ekstra kjøreklær de låner, mens ene kameraten har kjøreklær og hjelm selv. Det brukes mest for å komme seg fra A til B og det er ikke forbudt, så er ikke akkurat lett å nekte dem. De gjør det uansett. Når de får lov så vet jeg i alle fall at hun har med ekstra hjelm og hansker bestandig tilfelle hun skal ha noen bakpå.


Sist redigert av Elisabet : 28-06-21 kl 14:54.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat