Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-21, 16:42   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passasjer på lett motorsykkel

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg vokste nærmest opp bakpå en motorsykkel, og har masse erfarne mc-folk i familie og omgangskrets. Mine får hverken kjøre lett mc eller sitte på før de er myndige. Jeg kjenner for mange erfarne sjåfører som stadig unngår farlige situasjoner fordi de er voksne og teknisk gode.

Dette. Min eks sluttet å kjøre motorsykkel etter er par episoder hvor han unngikk kollisjoner der han i forkant hadde gjort alt riktig, men andres oppførsel i trafikken gjorde at han måtte handle på refleks for å unngå alvorlig ulykke. Altså det at uansett hvor flink han var, så var det andres uoppmerksomhet som gjorde det livsfarlig. Vi hadde små barn, og jeg var takknemlig for at han parkerte sykkelen. Jeg tenker at motorsykkel er noe man kjører når man har noen år i vanlig bil bak seg og er erfaren sjåfør.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat