Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-21, 14:27   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie bitteliten bil, ungdom, helst billig

Kanskje det er enklere å høre litt forsiktig med folk i omgangskretsen om de har en bil til overs de kan leie ut til ungdommene? Mange har to biler og trenger kun en gjennom sommeren.
Man kan legge ut et innlegg på face som kun er synlig for de man ønsker den skal være synlig for, mener jeg.

Jeg tenkte å foreslå NaboBil, jeg har ikke bil, men har leid bil gjennom nabobil flere ganger, og syns det er befriende enkelt. Men ser at noen nevner 20-årsgrense der.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat