Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-21, 09:33   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie bitteliten bil, ungdom, helst billig

Nabobil har 20 års aldergrense for biler opp til 250 hk, og det skulle jo holde. Kun registrerte brukere er forsikringsgodkjente, egenandelen var 12 000,- sist jeg sjekket, kan reduseres mot betaling.
Jeg bruker de selv når jeg skal 50 mil, leier helst Skoda st.v med ca 130 hk og automat fordi det er komfortabelt og enkelt å kjøre. Og ungdommen på 180 cm blir veldig positiv til langtur.

Jeg klassifiserer e-golfen som mellomstor og komfortabel med adaptiv cruice controll og mye hk, har kjørt både 60 og 70 mil hver vei. Men varm el bil tar lang tid å lade,
så til høsten er det overnatting eller leiebil når vi skal til Trondheim.

Liten bil er for meg Fiat 500 og Toyota Yaris fra Avis eller lignende med minste hk, det finnes ikke motorkraft eller komfort, veldig slitsomt på langtur, jeg foretrekker Nabobil.

En kollega mener jeg kjører Fiat 500 som en italiener, men der er fordi jeg er nervøs for alt som ligger bak. Særlig da vår bil var BWM 5 serie stasjonsvogn.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat