Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-21, 23:11   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie bitteliten bil, ungdom, helst billig

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ja, selvsagt - ser at det kan se ut som jeg oppfordret til uærlighet Det jeg mente var bare at det var greit at det var en voksen som holdt i det og forklarte tanken bak leieforholdet etc. Det er jo private biler som leies ut, så det blir litt AirBnB på 4 hjul.

Tenkte mest på forsikring. Det er lett å glemme at vilkårene for forsikring oftest er at alle sjåfører er registrert.

Vi kjører e-golf, den er vel relativt liten, det har aldri vært noe problem. Jeg tror ikke det er vanlig at lastebilsjåfører oppfører seg som drittsekker fordi folk har små biler.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat