Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-21, 23:21   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie bitteliten bil, ungdom, helst billig

Altså, jeg kjører liten bil og det går helt greit på både motorvei og småveier. Jeg liker ikke å kjøre i over 90 med en så liten og lett bil, så jeg kjører gjerne av hvis bilene bak meg er utålmodige og det ikke er flere felt (men det er det jo som regel når farten er høy).

Jeg kjører en Opel Meriva, så den er ikke like mini som en ... Mini eller Toyota Yaris fx, men absolutt ingen stor bil.

Som fersk bilfører kjørte jeg forøvrig Peugeot 504 (tror jeg) pickup og en VW Boble fra 1971. Særlig den siste var feige lag siden det bare var luft foran.

Har man råd til ny og sikker og stor bil til de ferske sjåførene, så selvfølgelig. Men ellers er det da helt normalt med små og litt eldre biler.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat